לא מחובר
לחצו להתחברות
1 מקומות שראיתי
1 מקומות שאהבתי
0 ההזמנות שלי

צימרים בקרבת החרמון

מתחמים הקרובים לחרמון וסיכוי גבוה לשלג בישוב.

צוות אתר בורדו - 15-09-2022
צימר בקרבת החרמון המושלג, נותר רק להמר על היום הנכון...

רוב החיפושים של צימר לחורף מתמקדים באזור חמים - ולמשל צימר סביב הכנרת, במישור החוף או דרומה משם: הפוסט הזה פונה לאלו מכם שמחפשים חוויית חורף אקסטרים, וזה קורה רק במקום אחד בישראל.

האזור הכפרי בצפון רמת הגולן ושיפולי החרמון הוא היחיד בארץ בו יורד שלג מדי שנה ולצימרים עם נוף יש יתרון עצום: לאלו מכם הרוצים לחוות סופת שלגים מבפנים, נותר רק להמר מתי ירד השלג ולהכיר את ישראל הפראית לצד הקמין ובסטנדרט אירוח גבוה. נשמע רומנטי? אנחנו מבטיחים לכם שזה הרבה יותר מזה, ולא רק לזוגות: צימר למשפחה בשלג הוא חוויה נדירה וכל מתחם אירוח ומלון בוטיק ליד החרמון מזמן הרפתקאות שיכולות להתרחש רק שם.

בנקודה הקרה ביותר בארץ האווירה חמימה תמיד והאנשים מקסימים: ממג'דל שמס ועד נווה אטיב, ממרום גולן ועד אלרום, מתחמי האירוח במקום ערוכים היטב להתמודד עם טמפרטורות מתחת לאפס ועם ההתרגשות העצומה שמתלווה לבוקר לבן מעולם אחר.

ביקרנו, בדקנו, צילמנו ואספנו עבורכם אופציות מובילות לצימר באזור החרמון ובקיבוצים, במושבים ובכפרים הדרוזים סביב, וגם צימרים באזורים עם סיכוי לשלג. מי מציע בריכה מחוממת ומי מאפשר חופשה עם כלבים, כמה מדליק הקמין וכמה נחמדים המארחים, אילו מסעדות, מטעמים וחוויות קולינריות ממתינות בצפון רמת הגולן.



פנינת החרמון - במרחק נגיעה מהחרמון

סוויטה לחופשה מושלמת בקרבת החרמון, ניתן להתארח זוג או משפחה, אם מגיעים זוג,  חדר הילדים סגור והתחושה שאנו נמצאים בסוויטה רומנטית במיוחד ואם החלטנו להגיע עם הילדים לחופשה חורפית בטוח שגם לא תתאכזבו, לא מעט אורחים אשר הגיעו ונתנו את דעתם על פנינת החרמון אמרו שלהתארח בקיץ זו תקופה קסומה לא פחות.

לפרטים נוספים - פנינת החרמון  052-9098320



וילה החרוב ברמת הגולן



וילה החרוב ממוקמת ברמת הגולן, במיקום פסטורלי ושקט עם נוף פנוראמי מרהיב לעבר הרי הגליל והגולן, ובמרחק נסיעה לחרמון.
בוילה תמצאו 5 חדרי שינה מאובזרים, סלון אירוח מעוצב ומטבח עם תנאי בישול מלאים. בחצר- בריכת שחיה מחוממת ומקורה בעונה, ג'קוזי ספא ענק וכמובן, נוף שאין בשום מקום אחר.
לזוגות שבינינו, ישנם גם שני צימרים עם בריכות פרטיות.

לפרטים נוספים: וילה החרוב 052-9098326


גרנד ויסטה - מלון בוטיק בכפר יובל



מלון בוטיק אלגנטי מעל עמק החולה, במיקום מבודד ושקט, המציע 8 סוויטות מפנקות- אחת מהן מונגשת.
חצי שעה ואתם בחרמון המושלג. סיימתם את הביקור בחרמון?  בגרנד ויסטה יחכו לכם בריכה מחוממת ומקורה, ג'קוזי ספא מפנק, סאונה ובית קפה חופשי.
עוד במלון: מסעדה, בר יין ועוד.

לפרטים נוספים: גרנד ויסטה -052-9098328



פנינת הברון במטולה



בישוב הצפוני ביותר בארץ, תמצאו את פנינת הברון, 2 סוויטות אבן קסומות לזוגות ומשפחות, עם ג'קוזי ג'טים פרטי ומפנק. הסוויטות של פנינת הברון חולקות בריכה מחוממת ומקורה, אוויר צלול וחורפים מרתקים. יתכן ונראה שלג קל באוויר וגם אם לא, זהו יעד מועדף על חובבי הסקי והשלג, בשל המרחק הלא רב מאתר החרמון.

לפרטים נוספים: פנינת הברון 052-9708545

למבחר הצימרים - צימרים ליד החרמון 

יצירת קשר עם אתר בורדו
Language
נגישות
מועדפים שלי
צפיתי